Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal


Lien
Huyze de baere
Hallo, wij hebben een optie genomen op Huyze de Baere in Maldegem. Nu vroeg ik mij af of iemand van jullie hiermee ervaringen heeft, zowel positief als negatief ?? groetjesLien 26/05/2006
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 12-8-2005 12:18:08

ann
s'Graevenhof te Schilde
Kent iemand de feestzaal Het s'Graevenhof in Schilde?
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 10-8-2005 19:04:58

Lien
Lindenhof Deerlijk
Hallo iedereen!Wij zijn nu paar weken getrouwd en het was een onvergetelijk feest!Onze feestzaal was het Lindenhof in Deerlijk. ZEER TEVREDEN! Van iedereen complimenten gekregen met de keuze van de zaal. Zeer mooie zaal, schappelijk in prijs, mooie t...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 10-8-2005 11:59:46

Vicky
Originele locatie
Dag lieve mensenOk, we hebben nu een nieuw thema: hollywood, nu zoeken we een leuke zaal, Ik heb al iets gevonden in Borgerhout, de Roma, een oude cinemazaal die je nu kan huren. Heeft er nog iemand zo ideeën van een originele locatie, dat wat ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 10-8-2005 11:14:12

sara
hezehoef in Olen
Dag allemaal,heeft iemand ervaring met de feestzaal " de hezehoef" in Olen?Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 8-8-2005 18:19:58

mirella
feestzaal Berkenhof Bierbeek (bij Leuven)
Wij trouwen op 3/12/2005 en ons huwelijksfeest gaat door in berkenhof in bierbeek?Heeft iemand ervaring met deze feestzaal ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-8-2005 16:39:36

Vicky
Feestzaal Rustenburg
Oeps, was een beetje te vlug hiervoor...Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met feestzaal Rustenburg in de Slachthuisstraat in Brugge.Deze zaal lijkt ons heel leuk, maar we kennen niemand die daar al een keer een feest heeft megemaakt...Groetj...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 31-7-2005 10:57:16

Vicky
Feestzaal
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 31-7-2005 10:55:24

Vicky
Feestzaal
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 31-7-2005 10:55:24

kenn
Zaal Horta
Heeft iemand ervaring met feestzaal Horta in Antwerpen?groetjes,Kenne
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 26-7-2005 11:01:09

Gerlinde
Feestzaal omgeving brugge
Zijn er mensen nog mensen die hun feest in een feestzaal houden waar je zelf nog voor een traiteur moet zorgen? Waaraan moet je allemaal denken? Welke traiteur nemen jullie? Welke feestzaal nemen jullie? Iemand ervaring met de Pottemaekershoeve in M...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 18-7-2005 20:10:20

Barbara
Wie durft...
Dit mailtje kreeg ik vanmiddag (nieuwsbrief van de Handelsbeurs in Gent), misschien een ideetje voor avontuurlijke Gentenaren?Nog niet getrouwd maar wel smoorverliefd? Hak dan nu de knoop door en trouw op 6 oktober 2005 in de Handelsbeurs!U geeft elk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 4-7-2005 17:10:51

Katrien
Alleen de zaal, niet het eten?
Hallo iedereen,We zitten nog steeds in het dilemma: een feestzaal met eten en alles in de prijs, of zelf iets in elkaar steken. Omdat we net een huis kochtten, en de ganse dag zelf moeten betalen, vinden we een traditioneel trouwfeest toch redelijk d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 3-7-2005 19:53:41

Wendy
feestzalen
hoi bruidjes allemaal,ik ben op zoek naar een mooie feestzaal omtrent Nazareth/Gent. is er soms al iemand geweest in Chalet de Maalte in Zwijnaarde? ik ben op zoek, dus moest je mij kunnen helpen!Groetjes wendy en kurt
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 28-6-2005 14:23:51

Marjan
Scala
Hallo allemaal...uitkijken naar een feestzaal... een zware taak! Heeft iemand van jullie reeds een feest gehad in feestzaal Scala, in Beveren-Waas? Zoja, graag reacties en/of opmerkingen!Bedankt,Marjan
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 19-6-2005 17:40:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info